lägger grunden sig själv?

Jag, du, vi, oss, mig, dig, alla tillsammans har en grund att stå på.
En grund att ta till när det blir blåsväder, när allting ovanför rasar ihop till en tung hög ovanpå.
Men har vi grunden när vi föds, eller är det något vi bygger upp under livets gång?

Ja jag tror att livets grund är ett tomt papper när vi föds och sedan fylls med bokstäver som blir ord, och ord som blir meningar, och till slut så har vi en fast grund att stå på.
Vissa hittar sin grund i tidig ålder, vissa kanske aldrig har turen att hitta sin stabila grund, att fylla hela papperet.
Alla har någon slags grund, men med olika stabilitet.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Va med och tävla om en supersöt väska hos mig:)

2009-01-04 @ 00:34:42
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/
Postat av: Ronja

Va med och tävla om en supersöt väska hos mig:)

2009-01-04 @ 00:34:46
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0